www.kulakovski.pl / pozytywny pesymista jest zamknięty: Cisza mnie przeraża.

Cisza mnie przeraża.

poniedziałek, 20 października 2014

źródło: http://bit.ly/1nx5kcY

Nie wychodzę z domu bez słuchawek, bez muzyki czuje się po prostu źle.

Muzyka to część mojego życia. Słuchając niektórych płyty czuje się jakbym przeglądał album ze zdjęciami. Wspomnienia (te dobre i te złe) wracają, migają przed oczami.


Zaczynam prowadzić bloga na nowo gdyż chce się podzielić z Wami moim przemyśleniami o muzyce, ale w innej formie. Chcę dodać do niej historię z mojego życia. Tak by pokazać Wam np. jak dane wydawnictwo na mnie podziałało.

Oczywiście to tylko jeden z cykli, jakie będą tutaj się pojawiać. Jednak by wiedzieć jak one będą wyglądać i jakie tematy będą poruszać musicie przestawić się w stan czuwania.
Już niedługo pierwsza notka z głównego cyklu – soundtrack of my life #1 – Americana. Płyta, która sprawiła, że porzuciłem Backstreet Boys i Just5.

Czekam na Wasze komentarze, propozycje wydawnictw do recenzowania i waszą opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |