www.kulakovski.pl / pozytywny pesymista jest zamknięty: Offtop #9 - Czy muzyka pomaga w chwilach zwątpienia?

Offtop #9 - Czy muzyka pomaga w chwilach zwątpienia?

wtorek, 3 listopada 2015


Życie każdego z nas, to w pewnym stopniu, sinusoida. Przeżywamy dni, w których wszystko układa się po naszej myśli, ale też spotkają nas te złe, kiedy najchętniej zamknęlibyśmy się w domu. Nie okłamujmy się, to dotyka każdego z nas. Jednak dzielimy się na tych, którzy tego nie okazują i na tych, co w kółko powtarzają, że jest im źle. 

W tych złych chwilach każdy z nas próbuje szukać czegoś, co im pomoże. Sięgamy po alkohol, narkotyki, w najgorszym wypadku koimy ból wewnętrzny zewnętrznym. W swoim życiu przeżywałem chwilę, kiedy przychodząc do domu zrzucałem sztuczny uśmiech i zaszywałem się w pokoju. Nigdy nie szukałem pomocy u „przyjaciół” czy też lekarzy, nie czułem potrzeby zwierzania się komuś, z tego co dzieje się w mojej głowie. 

Muzyka- ona cię uwolni, Niech cię uwolni - Machine Head "Darknes Within"

Ja mogę powiedzieć, że muzyka mnie uratowała. W ciężkich chwilach ona stała się moim najlepszym przyjacielem. Nie szukałem w niej rozwiązań moich problemów, chciałem usłyszeć to samo. Otwarcie przyznaję, nie wiem jak potoczyłoby się moje życie, gdyby nie muzyka i kilka płyt, które towarzyszyły mi w tych mrocznych chwilach. Wiele razy zamykałem się w swoim pokoju i słuchałem muzyki. 

My Chemical Romance – The Black Parade 
Slipknot – IOWA
Coma – Hipertorfia 
Blindead – Affliction XXIX II MXMVI

Tych kilka tytułów wymienionych, to albumy, które mi pomogły. Każdy z nich to inny okres w życiu i inne problemy. Niejednego ten post rozbawi. Mimo wszystko, lepiej wybrać taką drogę, niż gubić się w innych nałogach, z których ciężko się wyrwać.



Czy Wam muzyka pomogła? Napiszcie jaka płyta i w jaki sposób: pozytywnypesymista@gmail.com

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie zgadzam się ze stwierdzeniem, że muzyka poprawia w chwilach zwątpienia. Chociaż ja w takich momentach słucham raczej pobudzających i radosnych utworów. :)

    http://blackhairdryer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia gustu :) ja wolę zanurzyć się w "mroku" i trochę pomyśleć. Wydaje mi się jednak, że takie dołowanie się, dla niektóych może źle się skończyć. Każdy musi znaleźć własny sposób. Dzięki za komentarz :)

      Usuń

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |